EVOLUTION PILOT
Τα συστήματα autopilot Evolution αντιλαμβάνονται το γύρω περιβάλλον τους και υπολογίζουν και εξελίσσουν άμεσα τις εντολές διεύθυνσης για μεγιστοποίηση της απόδοσης κατά την λειτουργεία αυτού. Το αποτέλεσμα είναι η ακριβής και με σιγουριά διατήρηση της πορείας, ανεξάρτητα από την ταχύτητα του σκάφους ή τις συνθήκες της θάλασσας – Οι αυτόματοι πιλότοι Evolution κατευθύνουν τό σκάφος με ακρίβεια, εξοικονομώντας καύσιμα και φέρνοντά σας πιο γρήγορα στον προορισμό σας.
Δεν χρειάζονται εκτεταμένες διαδικασίες καλιμπραρίσματος.
Εύκολη εγκατάσταση – Ο αισθητήρας EV μπορεί να εγκατασταθεί πάνω ή κάτω από το κατάστρωμα, το άκαμπτο περίβλημα είναι πλήρως σφραγισμένο και κατασκευασμένο σύμφωνα με τα πρότυπα στεγάνωσης και βύθισης IPX6 και IPX7. Τοποθετήστε το ανάποδα ή πάνω την κεντρική γραμμή του σκάφους.
Εξαιρετική διατήρηση της πορείας και ομαλές στροφές σε όλες τις συνθήκες με αποτέλεσμα να τους καθιστά ως μοναδική επιλογή των καπετάνιων.
Στο κέντρο κάθε συστήματος Evolution βρίσκεται ο ευφυής αισθητήρας EV, ένας αισθητήρας 9 αξόνων που παρακολουθεί την κίνηση του σκάφους και στις τρεις διαστάσεις.
Απλή συνδεσιμότητα SeaTalkng με το κοντρόλ ελέγχου και το ACU.
Η τεχνολογία αισθητήρων που διαθέτει παρέχει δυναμική ακρίβεια έως 2 μοίρες σε όλες τις συνθήκες., κάνοντας αυτόματη αντιστάθμιση στα μαγνητικά πεδία επί του σκάφους έχωντας αξιόπιστη ακρίβεια στο βόρειο και νότιο άκρο.
Γρήγορα και αξιόπιστα μεταφορά στοιχείων αυτού για τις λειτουργίες MARPA, επικάλυψη ραντάρ και λειτουργία AIS σε οθόνες πολλαπλών λειτουργιών Raymarine.
Η ανθεκτική ACU (κεντρική μονάδα – computer) παρέχει αξιόπιστη οδήγηση στο σκάφος με αυτόματο πιλότο. Επιλέξτε το ACU που ταιριάζει ανάλογα με τον τύπο διεύθυνσης του σκάφους:
α) ACU-100: Αυτόματος πιλότος Ρόδας, Λαγουδέρας και 0.5 ltr Υδραυλικό μοτέρ για μικρά σκάφη μέχρι 6 τόνους. Περιλαμβάνεται η κεντρικη μονάδα ACU, το κοντρόλ ελέγχου, ο σένσορας AV1 (πυξίδα) και το μοτέρ.
β) ACU-150: Αυτόματος πιλότος υδραυλικής κίνησης τύπου 1 για μικρά ταχύπλοα σκάφη. Περιλαμβάνεται η κεντρικη μονάδα ACU, το κοντρόλ ελέγχου, ο σένσορας AV1 (πυξίδα) και το μοτέρ.
γ) ACU-200: Αυτόματος πιλότος Τύπου 1 Raymarine με υδραυλική, μηχανική και μηχανική εξαρτώμενη απο υδραυλική κινήση του τιμονιού του σκάφους για σκάφη μέχρι 9 τόνους. Περιλαμβάνεται η κεντρική μονάδα ACU, το κοντρόλ ελέγχου, ο σένσορας AV1 (πυξίδα) και ο γωνειοδείκτης.
δ) ACU-300: Αυτόματος πιλότος για συστήματα διεύθυνσης με ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα και υδραυλικής αντλίας σταθερής ροής για μεγάλα σκάφη. Περιλαμβάνεται η κεντρική μονάδα ACU, το κοντρόλ ελέγχου, ο σένσορας AV1 (πυξίδα) και ο γωνειοδείκτης.
ε) ACU-400: Αυτόματος πιλότος Τύπου 2 και 3 Raymarine με υδραυλική, μηχανική και μηχανική εξαρτώμενη απο υδραυλική κινήση του τιμονιού του σκάφους για σκάφη μέχρι 16 τόνους. Περιλαμβάνεται η κεντρική μονάδα ACU, το κοντρόλ ελέγχου, ο σένσορας AV1 (πυξίδα) και ο γωνειοδείκτης.
ζ) EV-200: έχει σχεδιαστεί για τα τελευταία συστήματα διεύθυνσης οδήγησης του σκάφους όπως ZF, το Yamaha Helm Master, το Volvo IPS και τα συστήματα SeaStar Solutions Optimus. Σε αυτή τη περίπτωση δεν χρησιμοποιούμε μονάδα ACU Raymarine. O χειρισμός γίνετε από το κοντρόλ ελέγχου p70Rs Raymarine. Περιλαμβάνεται το κοντρόλ ελέγχου, ο σένσορας AV2 και το adaptor σύνδεσης με τις μηχανες του σκάφους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ACU-100 | ACU-150 | ACU-200 | ACU-300 | ACU-400 | |
Nominal power supply | 12 V | 12 V | 12 V | 12 V or 24 V | 12 V or 24 V |
Operating voltage range | 10.8 V to 15.6 V dc | 10.8 V to 15.6 V dc | 10.8 V to 15.6 V dc | 10.8 V to 31.2 V dc | 10.8 V to 31.2 V dc |
Drive current output | Maximum continuous 7 A at supply voltage | Maximum continuous 12 A at supply voltage | Maximum continuous 15 A at supply voltage | Maximum continuous 5 A at supply voltage | Maximum continuous 30 A at supply voltage |
Drive clutch output | No clutch connection | No clutch connection | Up to 2.0 A continuous, selectable between 12/24 V | No clutch connection | Up to 4 A continuous at 12 V on 12 V systems, 24 V on 24 V systems, 12 V on 24 V systems |
Connections | Rudder reference sensor, Power, Drive motor, Ground | Rudder reference sensor, Power, Drive motor, Ground | Rudder reference sensor, Sleep switch, Power, Drive motor, Drive clutch, Ground | Rudder reference sensor, Sleep switch, Power, Solenoid drive out/ return, Ground | Rudder reference sensor, Sleep switch, Power, Drive motor, Drive clutch, Ground, Digital Input/Output |